De ER1 melding verschijnt ook als er geen vloersensor op de thermostaat is aangesloten. Laat je elektricien ervoor zorgen dat de draden van de voeler goed zijn aangesloten op poort 1 en 2 van de thermostaat. Als er geen sensor is geïnstalleerd, kun je de thermostaat programmeren om in plaats daarvan de luchttemperatuur af te lezen door de onderstaande stappen te volgen.
Probleemoplossing
De ER2-melding treedt op als er kortsluiting is in de vloersensor of als de verbinding los zit. Klik op “lees meer” voor meer informatie.
Als je thermostaat geen display heeft en niet aangaat als je op de aan/uit-knop drukt, kan de thermostaat verkeerd bedraad zijn. Klik hier voor meer informatie.
Als je verwarmingssysteem is geïnstalleerd op een betonnen plaat of boven een onverwarmde ruimte en er geen isolatieplaten zijn gebruikt, is het mogelijk dat het warmteverlies in de ondervloer ervoor zorgt dat je vloeren langzamer opwarmen en mogelijk niet de gewenste temperatuur bereiken. Klik op “Lees meer” voor meer informatie.
Als je vloer niet verwarmt, moet je contact opnemen met je elektricien voor een probleemoplossing. Klik op “Meer lezen” voor meer informatie.
De thermostaat die op hetzelfde temperatuurpunt uitschakelt, kan erop wijzen dat je systeem tijdens de installatie is doorgesneden. Klik op “Meer lezen” voor meer informatie.
Als je je thermostaat meer dan 3 jaar geleden hebt geïnstalleerd en hij lijkt nog hetzelfde te werken, maar je vloer warmt niet meer op, bel dan je elektricien. Klik op “Lees meer” voor meer informatie.
Ja! Klik op “Lees meer” voor meer informatie.
Het geeft aan dat de thermostaat niet goed is ingesteld. Klik op “Meer lezen” voor meer informatie.
Topics: (15)
Algemene vloerverwarming FAQ'sApp / Portal BedradingCompatibiliteitCompatibiliteit en installatie VerwarmingElektrische installatie Elektrische vloerverwarming FAQ'sInstallatie verwarmingIsolatie FAQsOverige vragenProbleemoplossingProgrammerenThermostaten en Apps FAQsVerbinding maken met andere dienstenVoorbereiding project